Velkommen til DcH Vejen

Inden du tilmelder dig, bedes du kontakte Jytte Lykke på formand@dch-vejen.dk

Skriv en besked, hvilken hund du har, hvor gammel den er og hvilken træning du ønsker, inden betaling,  Derved sikrer DcH Vejen, at du placeres på det korrekte hold.

Mail svares hurtigst muligt, men forvent 1 til 2 dages svartid.

DcH er en forkortelse af Danmarks civile Hundeførerforening. En sammenslutning af hundeklubber i Danmark. Vi tilbyder træning af hundeførere som har hvalp, unghund eller voksen hund. Som familiehund og konkurrencehund.

Der er mange forskellige ønsker til, hvad vores hunde skal kunne. Måske skal din hund være en familiehund, der skal komme når du kalder, og kunne give pote. Eller måske du har lyst til at drive hundetræningen videre og evt. deltage på konkurrenceplan. Det kan være både lydigheds– og rally konkurrencer.

DcH Vejen er en forening, der drives af engagerede og frivillige hundefolk. Ud over at tilbyde træning af forskellige grene af hundesporten, afholder vi kurser, trænings weekender, samt foredrag om forskellige emner.

Vi har et hyggeligt klubhus i Vejen, som bliver brugt flittigt. Her er altid mulighed for at få en kop kaffe, eller købe en forfriskning til dig selv. Og al vor træning tager udgangspunkt her.

Hundetræning er for hunde i alle aldre, men vi anbefaler at starte så tidligt som muligt på et hvalpehold.

Du er altid velkommen til at besøge os. Vor klubhus ligger på på Koldingvej 30E 6600 Vejen.

Husk at melde afbud til din instruktør, hvis du ikke kan deltage. Instruktøren forbereder og afvikler træningen for din skyld. Bemærk at udeblivelse uden afbud 3 gange i træk kan opfattes som et stop, hvorved man kan miste sin plads på holdet.