Info vedr. afhentning
Kun salg til medlemmer
Varen kan afhentes hver mandag i klubhuset.
1014 Hvalpefoder med kylling S/M nyt
1108 Kornfrit hvalpefoder med fisk
Beskrivelse

OLIVERS fish grain free puppy er et komplet og afbalanceret kvalitetsfoder til hvalpe af alle racer samt til drægtige og diegivende tæver.

OLIVERS fish grain free puppy er baseret på vores lækre, kornfri opskrift og specifikt sammensat til hvalpe i vækst. Foderet indeholder colostrum, dvs. modermælk, der bidrager til et sundt immunforsvar.

OLIVERS fish grain free puppy har et højt indhold af fisk, fiskeolie og omega-3 fedtsyrer, indeholder glukosamin og chondroitin og har et højere indhold af omega-3 fedtsyrer end omega-6 fedtsyrer. Foderet lever dermed op til de krav, man har til et ”ledfoder” til hunde. Kan også med fordel anvendes til hvalpe, som ikke tolererer fjerkræ eller gluten.

1148 Kornfrit hvalpefoder med kylling - små/mellem
Beskrivelse

Chicken grain free puppy small breed er et komplet og afbalanceret kvalitetsfoder til hvalpe af små og mellemstore racer samt til drægtige og diegivende tæver. Chicken grain free puppy small breed er baseret på vores lækre kornfri opskrift og specifikt sammensat til hvalpe i vækst.

• Foderet har et højt indhold af kylling
  • Afbalancerede mængder af calcium og fosfor
  • Korrekt og afbalanceret indhold af omega-3 og omega-6 fedtsyrer.

Chicken grain free puppy small breed er formuleret ifølge OLIVERS høje kvalitetskrav, og indeholder ud over den korrekte balance af alle de vigtige næringsstoffer, som hvalpe har behov for hver eneste dag, yderligere næringsstoffer, som OLIVERS mener gavner din hvalps sundhed.

1024 Hundefoder med kylling
Beskrivelse

Chicken classic adult er et sundt og velsmagende, komplet og afbalanceret kvalitetsfoder til voksne hunde. Foderet er fremstillet af de bedste ingredienser af høj kvalitet og er ikke tilsat kunstige farvestoffer, smagsstoffer eller antioxidanter.

Chicken classic adult er formuleret ifølge OLIVERS høje kvalitetskrav, og indeholder ud over den korrekte balance af alle de vigtige næringsstoffer, som hunde har behov for hver eneste dag, yderligere næringsstoffer, som OLIVERS mener gavner din hunds sundhed. Vi kalder dem "OLIVERS boosts".

1098 Kornfrit hundefoder med fisk
Beskrivelse

OLIVERS fish grain free adult er et komplet og afbalanceret kvalitetsfoder til voksne hunde baseret på vores lækre kornfri opskrift. Fish grain free adult har et højt indhold af fisk, fiskeolie og omega-3 fedtsyrer, indeholder glukosamin og chondroitin og har et højere indhold af omega-3 fedtsyrer end omega-6 fedtsyrer.

OLIVERS fish grain free adult lever dermed op til de krav, man har til et ”ledfoder” til hunde. Kan også med fordel anvendes til hunde, som ikke tolererer fjerkræ eller gluten.

OLIVERS fish grain free adult er formuleret ifølge OLIVERS høje kvalitetskrav, og indeholder ud over den korrekte balance af alle de vigtige næringsstoffer, som hunde har behov for hver eneste dag, yderligere næringsstoffer, som OLIVERS mener gavner din hunds sundhed.

1088 Senior hundefoder med kylling
Beskrivelse

Chicken classic senior (pillestørrelse: medium) til hunde er et sundt og velsmagende, komplet og afbalanceret kvalitetsfoder til sunde og aktive, ældre hunde.

Chicken classic senior har et højt indhold af kylling, højt indhold af protein og et korrekt og afbalanceret indhold af omega-3 og omega-6 fedtsyrer.

Chicken classic senior er formuleret ifølge OLIVERS høje kvalitetskrav, og indeholder ud over den korrekte balance af alle de vigtige næringsstoffer, som hunde har behov for hver eneste dag, yderligere næringsstoffer, som OLIVERS mener gavner din hunds sundhed.

1452 OLIVERS soft snack grain free tripe
Beskrivelse
OLIVERS soft snack grain free tripe er lækre og bløde godbidder med kallun, som din hund vil elske. Disse lækre godbidder fra OLIVERS er korn- og glutenfri og har et højt indhold af kød – hele 50%
1442 OLIVERS trænings bites korn fri lam
Beskrivelse
OLIVERS training bites grain free lamb er lækre og bløde godbidder med lammekød, som din hund vil elske. Disse lækre godbidder fra OLIVERS er korn- og glutenfri og har et højt indhold af kød
1402 OLIVERS soft snack kornfri And
Beskrivelse
OLIVERS soft snack grain free duck er lækre og bløde godbidder med and, som din hund vil elske. Disse lækre godbidder fra OLIVERS er korn- og glutenfri og har et højt indhold af kød – hele 50% - samt et lavt fedtindhold – kun 5%. Godbidderne er produceret i EU og er hverken tilsat sukker, salt eller farvestoffer. Giv dem som belønning eller når der skal forkæles mellem måltiderne.
1404 OLIVERS trænings bites korn fri okse
Beskrivelse
LIVERS training bites grain free beef er lækre, bløde godbidder med oksekød, som din hund vil elske. Disse lækre godbidder fra OLIVERS er korn- og glutenfri og har et højt indhold af kød – hele 50% - samt et lavt fedtindhold – kun 5%. Godbidderne er produceret i EU og er hverken tilsat sukker, salt eller farvestoffer. Giv dem som belønning i forbindelse med hundetræningen, eller som daglig snack mellem måltiderne.