Instruktør
Anni Lyth Petersen
Beskrivelse

Jeg har været medlem af DCH Vejen siden 2003, hvor jeg startede på hvalpehold med min hund. Jeg har på nuværende tidspunkt ikke hund.

Jeg har været medlem af bestyrelsen i en årrække og deltaget i Konkurrenceudvalget som konkurrenceleder.

Jeg har været instruktør i DCH Vejen siden 2011 på forskellige hold. Pt er jeg instruktør for B holdet.

Jeg har deltaget i forskellige kurser efterfølgende.

Camilla Wendt-Groth
Evy Pedersen
Beskrivelse

Jeg har været medlem af DCH siden 2006 først i Haderslev og siden i Vejen.

Jeg startede med min første hund Skipper. En ca 8 mdr omplaceringshund med mange lig i lasten. Desværre måtte jeg efter 15 mdr sige farvel.
I juli 2007 fik jeg min førte golden retriever Tilde. Tilde var en meget speciel og selvstændig dame. Sammen nåede vi at deltage i DM i A klassen og sluttede i E klassen Vi tog også en del sporprøver gennem tiden.
I maj 2012 fik jeg min anden golden retriever Freiya, som jeg pt konkurrerer med i E klassen. Freiya og jeg har også taget en del brugs- og sporprøver samt retrieverprøver. Vi har deltaget i DM 3 gange i A og E klassen. Vi hygger os også med at deltage til rallyprøver.I september 2018 fik jeg min tredje golden retriever Effie, som jeg er ved at bygge op til at være klar til B klassen i 2021. Inden da er de målet at vi får taget nogle brugs- og retrieverprøver.
Over flere omgange har jeg siddet i bestyrelsen som suppleant og medlem
Jeg har min gang på A/E holdet og rallyholdet
Gitte Bloss
Beskrivelse

Jeg blev medlem af DCH Vejen i 2014. I 2017 blev jeg valgt ind i bestyrelsen, hvilket jeg har været rigtig glad for. Da min interesse for hunde kun er blevet større, blev jeg uddannet hundeinstruktør i 2018, og har efterfølgende taget mig af forskellige hvalpehold.

Johnni Dahl Sørensen
Beskrivelse
Jeg startede som agility instruktør i 2014. Min passion som træner er, at arbejde med forholdet mellem hund og fører. Hundetræning skal være sjovt for begge parter. Så jo mere at hundetræning leges ind, så det ikke bliver kedelige gentagelser, jo mere vil din hund elske at træne.

Kerstin Berggren
Morten Rønde