Kursushold Færdselsprøve - IBGH
Tilmeldingsfrist er overskredet
Den 5.5 afholder vi igen en brugsprøve i klubben. Der er mulighed for at tage færdselsprøven samt IBGH 1, 2 og 3.
Hvis der er nogen som ønsker at tage færdselsprøven kommer jeg gerne torsdag fra 18-19 i ugerne 12 14 15 16 17 18 og hjælper jer.
Til færdselsprøven skal I kunne lydighed på C niveau og hunden skal til prøven kunne gå lineføring, fri fod, sit (man må stoppe op), dæk med indkald (man må stoppe op), langtidsafdækning ml. 3-7 minutter ca. (dæk hvor fører står 30 skridt væk medens anden hund udfører programmet). Miljødelen på parkeringspladsen indeholder passering af cykel, løber, spørge om vej ved bil, anden hund passerer medens egen hund er bundet af, gå ind i gruppe af mennesker.
IBGH1 er en ren lydighedsprøve på B niveau, som er er næsten idententisk med færdselsprøven. For at kunne stille i IBGH1 kræves at man allerede har en færdselsprøve i hus.
Jeg opretter et event hvor der kan tilmeldes.
Det forventes at man med deltagelse på dette kursusforløb stiller til prøven den 5.5.
MVH
Evy
21.03.2024 kl. 18.00 - 02.05.2024 kl. 19.00
Dch Vejen